Wij zijn super blij om aan te kondigen dat Dhyana van der Pols is gestart bij Loop.a life.

Als Chief Commercial Officer heeft zij de opdracht meegekregen om het merk te laten groeien en wijdverbreid bekendheid te geven, zowel in het aanjagen van online groei als om het aangaan van samenwerkingen met andere merken die hun circulaire ambities ten uitvoer willen brengen en collecties willen verduurzamen.

 

Loop.a life laat zien dat het maken van mooie kleding van lokale afgedankte kleding reststromen heel hoogwaardig en kwalitatief kan. Toen Dhyana het merk leerde kennen zei ze “verwonderd te zijn over de kwaliteit van de collectie’. Juist nu de markt bewuster wordt van de impact van consumptie en ook kledingmerken door de UPV-wetgeving betrokken raken bij de volledige levenscyclus van hun product, hebben wij allen baat bij goede voorbeelden dat circulaire mode ook gewoon mooi kan zijn in samenwerking met een partij zoals Loop.a life. Ik verheug me erop om samen met andere merken de handschoen op te pakken en de kledingindustrie circulair te maken.

 

Dhyana heeft meer dan 25 jaar ervaring in de fashion industrie, vanuit hele diverse rollen als COO en interim CEO bij Havep, Filling Pieces en G-Star; van productie tot business development. Ze heeft een internationaal netwerk opgebouwd en heeft ook veel ervaring met het verduurzamen van de mode-industrie, de internationale waardeketen en wat dit betekent voor merken. Ze heeft jarenlang voor het ministerie van Buitenlandse Zaken gewerkt in textielsector projecten om merken wereldwijd te helpen hun productielocaties te verduurzamen. Ook heeft Dhyana als spokes(wo)man voor de branche bij Pauw & Witteman aan tafel gezeten in de tijd van het Rana Plaza event. Dit was, zoals u weet, het moment dat Ellen Mensink besloot Loop.a life op te zetten. Daarmee is de cirkel rond.

 

Dhyana gelooft dat de wereld klaar is voor circulaire mode en dat dit nu ook dichterbij huis kan. Ze is ervan overtuigd dat we dit met Loop.a life een zetje kunnen geven.